top of page

הוראות טיפול בפירסינג

חשוב מאוד! אין לגעת בפירסינג שלא למטרת ניקיון וטיפול! כלל זה הוא החשוב והקריטי ביותר להחלמה תקינה של הפירסינג החדש שלכם.

* יש לשמור על התכשיט סטטי ככל שניתן – לא לגעת בו, לשחק איתו או לסובב אותו, להשתדל מאוד לא לישון עליו ולהישמר מכל תנועה, משיכה או מכה לתכשיט או לאיזור הנקב (למשל ע”י השיער, הבגדים וכדומה).

 

בנוסף, יש לבצע את סדר הפעולות הבא למשך שבועיים מיום ביצוע הפירסינג:

1. יש לשטוף את אזור הנקב במים חמימים עד שהוא נקי מהפרשות 3 פעמים ביום

2. יש לאפשר לאזור להתייבש מעצמו (אין צורך לנגב את האזור). לאחר ייבוש האזור, יש לרסס על הנקב תמיסת מי מלח סטרילית 3-5 פעמים ביום.

3. יש למרוח שכבה שקופה של קרם אנטיבקטריאלי בלבד (ללא סטרואידים או אנטיביוטיקה) 1-2 פעמים ביום בנקבים באזורי הפה יש להמנע מעישון 3 ימים ראשונים.

4.לגרגר תמיסת מי מלח/מי פה 3 פעמים ביום (המעשנים יכפילו את הכמות) למשך שבועיים

 

חשוב לזכור:

* זמן ממוצע להחלמה מלאה של כל פירסינג משתנה מפירסינג לפירסינג ומאדם לאדם.

* בשימוש ובשגרת יום סגירת תכשיט פירסינג מכל סוג (הברגה, ללא הברגה, חישוק לחץ וכ’ו) עשוי להשתחרר או להתרופף. באחריות הלקוח לבדוק בזהירות באופן תקופתי ולוודא כי התכשיט שהוא עונד סגור ומאובטח (לא תתבצע החלפה של תכשיט למעט במצב של פגם ייצור)

במהלך תקופת החלמה יש להימנע מהדברים הבאים:
 

  • אין לגעת בפירסינג שלא למטרת הטיפול ובכל מקרה יש לעשות     זאת בידיים נקיות בלבד.
     

  • אין להשתמש באלכוהול, מי חמצן, סינטומצין, בפנטן (רגיל או פלוס),  ספריי מרפן או כל תכשיר אחר לטיפול בפירסינג למעט הוראות הטיפול     שקיבלתם בסטודיו.
     

  • יש להימנע משימוש באיפור, בושם, מוצרי גילוח וקרמים באזור הנקב.
     

  • יש להימנע משינה או הפעלת לחץ על אזור הנקב או התכשיט (לדוגמה: בעגיל באוזן יש להימנע מלישון על האוזן זו בתקופת ההחלמה)  שינה או הפעלת לחץ על האזור עשויה לגרום לאי נוחות, כאבים, שינוי זווית ודלקות.
     

  • יש להימנע מפעילויות העשויות לפגוע בהחלמת הפירסינג (לדוגמה: פעילויות גופניות מסוימות עשויות לגרום גירוי או טראומה לאזור הפירסינג, שהייה או שחייה בים או בבריכת שחייה עשויות להוביל לזיהום וכו’, אם אינכם בטוחים צרו עמנו קשר).
     

  • במקרה של עגילים באזור מרכז האוזן יש להימנע משימוש באזניות.
     

  • אסור לחבוש את האזור הנקב בשום צורה (אלא אם ניתנו הנחיות אחרות).
     

  • בנקבים באזורים מוצנעים יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל והחלפת לבוש תחתון לעתים קרובות.

הנחיות אלו מבוססות על ניסיון מקצועי נרחב, התנסות בפועל והיגיון בריא ואין לראות בהן תחליף לייעוץ רפואי במידה ויש בו צורך. לפרטים נוספים חייגו או שלחו וואטסאפ למספר 053-5554063

bottom of page