top of page

הוראות טיפול בקעקוע

לפני ביצוע הקעקוע אין לצרוך סמים ו/או אלכהול 24 שעות לפני ביצוע הקעקוע. אין לגלח את האזור לפני ביצוע הקעקוע, זה חלק מהתפקיד שלנו. אין למרוח קרם גוף / בושם על אזור הקעקוע. אין להגיע שרופים מחשיפה לשמש / מכון שיזוף.

* אם ידועה רגישות לדיו, טיפול קבוע בכדורי מדללי דם ו/ או ביצוע כל הליך רפואי לא שיגרתי יש ליידע את הסטודיו ולהגיע עם אישור רופא על ביצוע הקעקוע

 

חשוב מאוד! מרגע סיום ביצוע הקעקוע אנו נחבוש אתכם, וכעת עליכם להתחיל לטפל בו, זכרו שמעכשיו האחריות לגמרי עלכם!

שעה עד שעה וחצי לאחר חבישת הקעקוע יש להסיר את החבישה בעדינות. לשטוף את האזור במים פושרים (לא חמים!) וסבון ללא אלכוהול. לייבש את האזור בצורת טפיחה (לא ניגוב!) עם נייר סופג (לא מגבת). לאחר שהאזור התייבש יש למרוח שכבה שקופה של קרם ייעודי לקעקוע. יש לבצע את שטיפת האזור ומריחת הקרם בין פעמיים ל-4 פעמים ביום בהתאם להוראות שקיבלתם עד 4 שבועות.

תקופת החלמה - יש לזכור!

כל גוף מגיב אחרת! כל גודל / מורכבות / אזור של קעקוע ישנה את תקופה ההחלמה.

לאחר שהתחדשתם יש לשמור על הקעקוע בשלל דרכים.

  • אין לשטוף את אזור הקעקוע במים חמים 48 שעות

  • שמירה על סטריליות והגיינה מקסימאלית של האזור.

  • ללא חשיפה לשמש עד החלמה מלאה.

  • ללא רחיצה בכל מקור מים שהוא לא מקלחת. (ים, בריכה, ג'קוזי, סאונה, מעיינות, גם לא שהייה באמבטיה)

  • ללא בגדים צמודים מידי ו / או גסים מידי, שיגרמו לקילוף או החלמה לא תקינה.

  • יש להזין את הקעקוע בלחות ע"י קרם מותאם ולא לגרום לו להתייבש מידי שלא ייווצר גלד.

 

בזמן ההחלמה הקעקוע עלול לגרד, להתקלף, לשנות את צבעו, ליצור   "גושי צבע", להתקלף רק באזורים מסוימים, הכל בסדר. אם תפריעו להחלמה תקינה של הקעקוע, תגרדו, תורידו שכבות דיו או תקלפו את הקעקוע אתם תגרמו לו נזד בלתי הפיך וזה יכול לבוא לידי ביטוי בחוסר צבע או פיגמנט.

* הנחיות אלו מבוססות על ניסיון מקצועי נרחב, התנסות בפועל והיגיון בריא ואין לראות בהן תחליף לייעוץ רפואי במידה ויש בו צורך. לפרטים נוספים חייגו או שלחו וואטסאפ למספר 053-5554063

bottom of page