top of page
מילון סוגי פירסינג

מילון סוגי פירסינג

מאחר וישנם סוגים שונים של פירסינגים מבחינת עיצוב וסגנון, אז החלטנו ליצר עבורכם מילון סוגי פירסינג שלם

הרבה מאוד ישראלים, צעירים ומבוגרים, בוחרים בשנים האחרונות לעשות חורים באזורים שונים בגוף ולהשחיל במקום עגיל או כפי שנהוג לקרוא לזה בכל מקום מלבד אוזן, פירסינג. 


מאחר וישנם סוגים שונים של פירסינגים מבחינת עיצוב וסגנון, אז החלטנו ליצר עבורכם מילון סוגי פירסינג שלם, בו תוכלו לקבל מידע על סגנונות שונים של דוגמאות, ולבחור על פיהם את הסגנון הרלוונטי בשבילכם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים אודות כל אחד מהסוגים וכן בסופו של המאמר, נציג בפניכם מספר טיפים כיצד לבחור את המקום הנכון בגוף בו תוכלו לעשות פירסינג וכן את הסטודיו בו תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. 

סוגי עגילים שאפשר לשים 

 

הברגה – האופן בו מבריגים את העגיל מבלי שהוא יפול


הברגה חיצונית – הברגה בה המוט מתברג אל תוך הכדור


הברגה פנימית – הברגה בה הכדור מתברג אל תוך המוט


ברבל רגיל – מוט ישר שבקצות שלו יש כדורים. אפשר להוריד אותם אם רוצים ולהשאיר כדור רק בצד אחד.


ברבל מעוקל – דומה בעיקרון לברבל רגיל רק שהמוט מעוקל ולא ישר. הוא מוכר גם בשמות נוספים כמו בננה. 


חישוק – עגיל חישוק סטנדרטי אשר נסגר על ידי כדור בשני הצדדים שלו באמצעות לחץ שמופעל עליו. בלי הכדור יהיה קשה מאוד לסגור אותו. חשוב לציין, המטרה של הכדור היא למנוע התעסקות מיותרת עם המוט וכן למנוע זיהומים וסיבוכים שעלולים להיווצר כתוצאה מכך. 


לברט – מוט הדומה במובנים מסוים לברבל, אך בקצה שלו אפשר למצוא כדור ולעיתים בקצה השנייה ישנה דיסקית שטוחה שאיננה לפתיחה. זה פירסינג שמתאים יותר לאזור השפתיים מאשר לאזורים אחרים בגוף. 


נזם – חישוק גמיש, אשר לעיתים כולל גם מוט ישר או מעוקל או מסוגים אחרים. הרבה פעמים נהוג לשים אותו באזור האף וכן באזור השפתיים והעיניים. 


סרפיס בר – עגיל ישר בשתי הקצוות שלו אפשר למצוא עיקול כלפי מעלה בזווית של 90 מעלות. הוא כולל הברגה פנימית וחיצונית. דוגמא לפירסינג כזה, הוא סרפייס שטוח שנהוג לשים בגבה. 


פרסה – פירסינג המזכיר פרסה של סוס. חישוק פתוח עם כדורים. מתאים לאזורים שונים בגוף, כולל לאזור הפטמה ולאזורים אחרים. 


קליקר – פריסינג חישוק שנפתח באמצעות קליק פשוט וקל. 


טארגוס – פירסינג שנהוג לשים באוזן, הוא קטן וכמעט בלתי נראה. 


אפדיידו – פירסינג המתאים לאיבר המין הגברי


אוסטין בר – פירסינג המתאים לקצה האף ועומד במאוזן. 


אייליד – פירסינג לעפעף, לא נחשב לאיכותי ויכול להחזיק מעמד זמן קצר מאוד. 


אינדסטריאל – פירסינג המורכב משני חורים. 


ברידג' – נחשב לפירסינג גשר מאחר והוא ממוקם בין שתי הגבות. אפשר למצוא ברידג' מאוזן וכן מאונך. 


המקומות בהם ניתן לשים פירסינג
ישנה רשימה של מקומות שנחשבים פופולאריים עבור פירסינגים בגוף. למשל, גבות, עפעפיים, אוזניים, אף, לשון, שפתיים, טבור, איברי מין (נשיים וגבריים). במהלך השנים אנחנו יכולים לראות התפתחות בנושא, שכן ישנם יותר ויותר מקומות בהם אפשר לעשות פירסינג בצורה בטוחה ונוחה. זה תלוי כמובן במקום בסטודיו בו אנחנו בוחרים לעשות את זה. 


לפני שבוחרים סטודיו, צריך להחליט איפה לעשות את זה בגוף. ההמלצה היא, לעשות את זה במקום שהוא לא רק יפה ומעניין, אלא גם מקום שאפשר לנקות אותו היטב ולשמור על ההיגיינה שלו בצורה נוחה ופשוטה. יש צורך לנקות את הפירסינג עצמו וכן את המקום, זאת על מנת למנוע זיהומים ודלקות. לפני ואחרי שעושים את הפירסינג, יש לקבל הסברים והוראות כיצד לנהוג, מהאדם שמבצע את החור. 


יש לקחת בחשבון, פירסינג הוא לא קעקוע והוא לא חייב להיות קבוע לכל החיים. אם בימים הראשונים מתחרטים ומחליטים להסיר אותו, אז החור ייסתם. לעומת זאת, אם שומרים על הפירסינג למשך תקופה ממושכת, אז ייתכן מאוד שהחור יישאר גם אחרי שנסיר את העגיל עצמו. 


בכל מקרה, יש להקפיד על ניקיון המקום בו מונח העגיל, ואם מתפתחות דלקות וזיהומים, אם מרגישים לא טוב ובוודאי אם יש נפיחויות או דברים אחרים מסביב, אזי שיש לפנות מיידית לרופא ואפילו למיון במידת הצורך. חשוב לקבל את כל ההוראות הקשורות לנושא בשביל לשמור על בריאות האזור והגוף באופן כללי. 


איך בוחרים את המקום הנכון?
לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד המלצות וחוות דעת על מקומות בהם ניתן לעשות פירסינג. בדרך כלל מדובר על סטודיו שעושה גם קעקועים וגם קישוטי גוף אחרים. 


ההמלצה העיקרית היא, לא לעשות את זה בכל מקום אלא רק במקום מוכר, ידוע, מומלץ, וכמובן מקום ששומר על ניקיון והיגיינה. 


כמו כן, רצוי מאוד להכיר את בעל המקצוע שעושה את העבודה, לוודא שהוא עובד עם כפפות ומסכה, עם מכשירים וציוד חדש ונקי, וכן לוודא שהוא מחליף את כל החומרים הרלוונטיים לפני שהוא ניגש לבצע את התהליך. יש לוודא שמקבלים ממנו את כל ההוראות, כולל החומרים הרלוונטיים בשביל לשמור על האזור נקי. 

נשמח לתת לכם שירות ולצאת עם לוק חדש ומרענן.

בולדוג קעקועים ופירסינג הינו סטודיו בעל שנים רבות של ניסיון בתחום

bottom of page